Allt du behöver veta om Selena Gomez ♥

Alla inlägg under november 2010

Av selgomez - 7 november 2010 18:17

Hej visste ni att Selenas favorit låt på Taylor Swifts nya album är Dear John!


Så här säger Selena:

It was really, really awesome. She knows me so well that she could tell exactly which song is about which person. Her favorite was a song called Dear John… because she knows the story behind it.



Av selgomez - 7 november 2010 18:06

Selena har nyligen sagt:
"Demi är min bästa vän och jag bryr mig inte om vad som har hänt i det förflutna." Jag känner mig som en hemsk vän, för att inte ha varit där för henne eller för att jag har låtsas att jag inte ha vart där." 

"Jag besökte henne nyligen och jag är glad att hon har sökt hjälp och jag hoppas att det blir bättre för henne. Jag visste att den här tiden skulle komma, men jag trodde inte att det skulle hända på det här sättet. 
Jag älskar Demi av hela mitt hjärta och jag önskar henne den bästa turen och jag står vid hennes sida, vad som än händer."
 

Av selgomez - 6 november 2010 10:35

Selena. - selena-gomez fan art


Vilken konsert klänning är eran favorit?


Min är den som hon hade i London :)

Av selgomez - 6 november 2010 10:33

Det är på tyska för att den är till den tyska disney channel!

Av selgomez - 6 november 2010 10:29

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photo

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photo

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photoRamona And Beezus Stills - selena-gomez photoRamona And Beezus Stills - selena-gomez photo

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photo

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photo

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photo

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photo

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photo

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photo

Ramona And Beezus Stills - selena-gomez photo


Grymt fina!

Av selgomez - 6 november 2010 10:26


Är hemma nu igen, på flygplatsen i Spanien så köpte jag en tidning på engelska med en affich med Sel och ett stort repotage, ska lägga in blider senare. Och typ alla spanska ungdomstidningar var det Sel på framsidan, så orättvist ;(

Av selgomez - 6 november 2010 10:25

Presentation


Hej!
Denna blogg handlar om sångerskan, designaren och skådespelerskan Selena Marie Gomez!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Översättning

Nedräkning!

Love u

Länkbyte

Projekt

   Wizards of waverly place

Typ: Serie

Roll: Alexandra(Alex) Russo

Channel: Disney channel

2007-2010

 

  Kiss & Tell

Släppt: September 29, 2009

Singlar: Naturally & Falling down

 

  A Year Without Rain

Släppt: September 17, 2010

Singlar: Round & Round & AYWR

 

  Ramona & Beezus

Typ: Film

Släpptes: July 23, 2010

Roll: Beatrice "Beezus" Quimby

 

 Monte Carlo

Typ: Film

Släpps: 1 Juli 2011

 Roll: Grace

 

  Who says

Typ: Singel

Släppt: 10 mars 2011

 

Bang Bang Bang

Typ: Singel

Släppt: 7 Juni 2011

    

When the sun goes down

Typ: Album

Släpps: 28 Juni 2011

 

 

Omröstning

Vad tycker du om albumet When the sun goes down?
 Super bra!
 Hadde förväntat mig bättre
 Kiss & tell är hennes bästa skiva
 A year without rain är hennes bästa skiva
 Hon är aldrig bra!
 Vet inte?

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards